;provbilder

Ca ett år sedan jag tittade förbi den här bloggen! Tänkte att det kanske är på tiden att ta tag i den igen!?
Det som fångar mitt intresse till fotograferingen är att lyckas ta så fina kort som möjligt utan att
(enligt mig) fuska i photoshop. Vist kan man få fram jättefina bilder genom de programmet,
men det är så jag vill att mina bilder ska se ut. Mina bilder ska fånga verkligheten på något sätt.
Det är mitt motiv i alla fall (alla får väll ha på sitt sätt)? :) Så jag ska försöka, men kan inte lova..
Att försöka finna inspiration till att börja fylla ut denna blogg med fler bilder!
Min nya kamera ger mig hopp i alla fall! Dessa bilder är några av mina provbilder!! Stay tuned ;)

Kommentarer

Skriv vad du känner för:

Namn:
Komma ihåg?

msään?(ganska onödigt) (publiceras ej)

Har du en blogg kanske?:

Det är här du skriver:

Trackback
RSS 2.0